Pretražite proizvode

Pretražite sadržaj

Sve što ste željeli znati

Koje je radno vrijeme Baby Center trgovina u Hrvatskoj?
Koji su telefonski brojevi Baby Center trgovina u Hrvatskoj?
Gdje i kako mogu zamijeniti proizvod koji je kupljen u trgovini Baby Center u Hrvatskoj?
Gdje i kome mogu uputiti reklamaciju?
Potreban mi je servis kolica, odnosno autosjedalice. Kome se mogu obratiti za informacije?
Koji su načini plaćanja omogućeni u trgovinama Baby Center u Hrvatskoj?
Je li moguće obročno plaćanje?
Možete li mi prije kupovine prirediti predračun?
Kako ću izvršiti uplatu predračuna?
Postoji li mogućnost dostave robe kupljene u prodavaonicama Baby Centra?
Imam poteškoća pri učlanjenju u klub Baby Center Hrvatska preko web obrasca. Kome se mogu obratiti za pomoć?
Koliko traju različite akcijske ponude?
Gdje i kako se mogu učlaniti u klub Baby Center Hrvatska? Koji su uvjeti za učlanjenje i koje mi prednosti članstvo donosi?
Imam novo prezime, adresu, e-mail, telefonski broj... Kome mogu javiti promjene svojih podataka?
Kome mogu uputiti prigovor na kvalitetu usluge?

Koje je radno vrijeme Baby Center trgovina u Hrvatskoj?

Svaka Baby Center trgovina u Hrvatskoj radi prema svom radnom vremenu. Sve informacije o radnom vremenu trgovina možete vidjeti ovdje.

Koji su telefonski brojevi Baby Center trgovina u Hrvatskoj?

Telefonske brojeve Baby Center trgovina možete vidjeti ovdje.

Gdje i kako mogu zamijeniti proizvod koji je kupljen u trgovini Baby Center u Hrvatskoj?

Proizvode možete zamijeniti u bilo kojoj trgovini Baby Center u Hrvatskoj u roku od 14 dana od dana kupnje. Datum kupnje prikazan je na računu koji trebate zajedno s nekorištenim i neoštećenim proizvodom u originalnoj ambalaži donijeti na blagajnu.

Gdje i kome mogu uputiti reklamaciju?

Reklamaciju proizvoda možete uz račun podnijeti u bilo kojoj trgovini Baby Center u Hrvatskoj ili u ovlaštenom servisu. Kupci Baby Center internet trgovine na raspolaganju imaju i dodatne mogućnosti. Više o reklamaciji proizvoda kupljenih u internet trgovini možete pročitati ovdje.

Potreban mi je servis kolica, odnosno autosjedalice. Kome se mogu obratiti za informacije?

Za informacije se možete obratiti u bilo kojoj trgovini Baby Center u Hrvatskoj. U trgovini će prodajno osoblje učiniti sve što je potrebno da vaš proizvod bude predan na servis. Jamčimo rješavanje reklamacija i vlastiti servis kolica ili autosjedalice u svim našim trgovinama u Sloveniji. Garancija servisa vrijedi za kolica i autosjedalice kupljene u trgovinama Baby Center. Proizvod možete predati u bilo kojoj trgovini Baby Center u Hrvatskoj bez obzira na to u kojoj ste našoj trgovini kupili proizvod.

Koji su načini plaćanja omogućeni u trgovinama Baby Center u Hrvatskoj?

Moguće je platiti gotovinom i različitim kreditnim i debitnim karticama: American Express, Diners Club, Maestro, MasterCard, Visa i Visa Electron (Erste & Steiermärkische banka, Privredna banka Zagreb, Splitska banka Societe Generale Group i Zagrebačka banka).

Je li moguće obročno plaćanje?

Obročno plaćanje moguće je karticama:

  • Diners Club (Erste & Steiermärkische banka) od 2 do 12 obroka,
  • American Express (Privredna banka Zagreb) od 2 do 6 obroka,
  • Maestro, MasterCard, Visa i Visa Electron (Erste & Steiermärkische banka, Privredna banka Zagreb, Splitska banka Societe Generale Group i Zagrebačka banka) na 3, 6, 9 ili 12 obroka.
Pri tom se model otplate odabire prema sljedećoj tabeli:

Broj
obroka
Minimalni
iznos računa
Maksimalni
iznos računa
3 obroka500,00 kn30.000,00 kn
6 obroka1.000,00 kn30.000,00 kn
9 obroka1.500,00 kn30.000,00 kn
12 obroka2.000,00 kn30.000,00 kn

U Baby Center internet trgovini vrijede nešto drugačiji uvjeti. Više o načinima plaćanja u internet trgovini možete pročitati ovdje.

Možete li mi prije kupovine prirediti predračun?

Ukoliko želite, možemo vam prije kupovine prirediti informativni predračun.

Kako ću izvršiti uplatu predračuna?

Prilikom predaje narudžbe, na svoju ćete adresu e-pošte primiti poruku Baby Centra o uspješno predanoj narudžbi. U toj će poruci biti napisan i broj transakcijskog računa na koji možete uplatiti iznos narudžbe preko predračuna. U slučaju da vam se u poruci ne prikaže broj transakcijskog predračuna, molimo da kliknete na »Prikaži slike« na vrhu poruke.

Postoji li mogućnost dostave robe kupljene u prodavaonicama Baby Centra?

Da, za sve proizvode kupljene u prodavaonicama Baby Centra u Hrvatskoj možete zatražiti dostavu na željenu adresu. Proizvode dostavljamo isključivo na području Republike Hrvatske uz jedinstvenu naknadu u iznosu od 30,00 kn. Kao posebnu pogodnost ističemo dostavu na otoke. Za kupce Baby Center internet trgovine vrijede još povoljniji uvjeti. Više o dostavi proizvoda kupljenih u internet trgovini možete pročitati ovdje.

Imam poteškoća pri učlanjenju u klub Baby Center Hrvatska preko web obrasca. Kome se mogu obratiti za pomoć?

Za pomoć u pri učlanjenju u klub Baby Center Hrvatska možete se obratiti na besplatan info telefon 0800 913 013.

Koliko traju različite akcijske ponude?

Sve informacije u vezi s aktualnim akcijskim ponudama možete pronaći na www.babycenter.hr gdje je uz sadržaj akcije uvijek objavljeno i vrijeme trajanja pojedine akcijske ponude.

Gdje i kako se mogu učlaniti u klub Baby Center Hrvatska? Koji su uvjeti za učlanjenje i koje mi prednosti članstvo donosi?

U klub Baby Center možete se učlaniti preko web obrasca ili potražite pristupnu izjavu u jednoj od Baby Center trgovina u Hrvatskoj, ispunite je i predajte na blagajni gdje ćete dobiti klupsku karticu, s kojom možete već pri prvoj kupnji koristiti klupske pogodnosti.

Članovi koji se u klub učlane preko web obrasca na upisanu adresu e-pošte primiti će dokument s privremenim brojem klupske kartice. Za preuzimanje kompleta klupskih kartica taj dokument potrebno je ispisati i donijeti u bilo koju trgovinu Baby Center u Hrvatskoj. Članovi koji su se u klub Baby Center učlanili putem interneta sve pogodnosti kluba u našoj internet trgovini mogu i bez kartica koristiti odmah.

Članstvo u klubu je besplatno, bezuvjetno, vrijedi do pisanog prekida i namijenjeno je fizičkim osobama. Više o klupskim pogodnostima i učlanjenju možete pročitati ovdje.

Imam novo prezime, adresu, e-mail, telefonski broj... Kome mogu javiti promjene svojih podataka?

Za bilo koju promjenu osobnih podataka ispunite Obrazac za promjenu podataka, koji možete dobiti u trgovinama Baby Center u Hrvatskoj ili ga ispisati s naše web stranice (kliknite ovdje), i predajte ga u jednoj od Baby Center trgovina u Hrvatskoj.

Kome mogu uputiti prigovor na kvalitetu usluge?

Prigovor na kvalitetu naših usluga može se dostaviti telefaksom na broj 01 5630-104, elektronskom poštom na adresu prigovori@babycenter.hr ili u pisanom obliku na adresu:

Baby Center d.o.o.
Jankomir 33
10000 Zagreb

Odgovor na prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.