Pretražite proizvode

Pretražite sadržaj

Probudite znanstvenika u djetetu

Jesen je već naveliko pokucala na vrata, kiša i niske temperature nas tjeraju da vrijeme, umjesto vani provodimo doma. Iako djeca danas imaju mnogo igračaka, kada se trebaju zaigrati s njima, uglavnom im sve postaje dosadno. Pitate se kako ih zaokupiti tijekom kišnim mjeseci? Probudite malog znanstvenika u djetetu i sati zabave i učenja su zagarantirani.

Učenje zaista može biti zabavno, ako je pristup pravilan. Dječja znatiželja je neograničena, samo ju treba potaknuti. Istraživanja pokazuju da talent za znanost nije genetski predisponirana, nego je riječ isključivo o radu i vježbi. Djeca su sama po sebi mali istraživači, a na roditeljima je da ih potiču u njihovom istraživanju. Prilagodite istraživanje njihovoj dobi i interesima i učinite učenje zabavnim. Na današnji dan slavimo Svjetski dan izumitelja i baš danas je pravi trenutak da kroz igru probudite malog znanstvenika u vašem djetetu.

Nemojte se bojati ponuditi im zabavu na drugačiji način. Igračke su zanimljive i zabavne te ih uče mnogim vještinama, ali s vremena na vrijeme promijenite igru i otkrite im novu zabavu. Za jednostavne znanstvene eksperimente ne morate biti Tesla, dovoljno je samo malo mašte i istraživanja.

nalovna_9.11..jpg

Ako nemate inspiracije od kuda krenuti, imamo za vas 2 prijedloga:

Mnogobrojne kreativne igračke prilagođene dobi djeteta. Za male istraživače igračke poput kocki koje mogu iznova i iznova slagati u nove slike zaokupit će njihovu pažnju. Setovi za izradu Solarnog robota ili Znanost o statici zaokupit će pažnju starije djece. Kreativni setovi zaokupit će pažnju satima, ali i otkriti djeci sasvim novi svijet s kojim se do sada nisu upoznali. Naoružajte se informacijama, jer će vaše male istraživače potaknuti na istraživanje i postavljanje pitanja o tematici koja im je do sada bila strana.

199945.JPG
139558.JPG
203467.JPG

Znate li kako napraviti vulkan kod kuće? Ovaj mali znanstveni pokus možete doma uz pomoć svojih malih znanstvenika i sastojaka koje već imate kod kuće.

Za pokus su vam potrebni:

• Plastična boca
• Podloga (veliki tanjur)
• Plastelin ili glinamol
• Soda bikarbona
• Alkoholni ocat ili gazirani sok

Postupak:

Na podlogu stavite plastičnu bocu, djeci zadajte zadatak da oko nje nanesu plastelin ili glinamol. Plastelin ili glinamol će imitirati oblik vulkana. Kada se glinamol ili plastelin stvrdnu, vrijeme je da vaš vulkan eruptira.
Pažljivo u bocu stavite soda bikarbonu, a zatim alkoholni ocat ili gazirano piće. Spoj sode bikarbone i alkoholnog octa/gaziranog soka izazvat će erupciju u obliku pjene, baš poput pravog vulkana.
Vaš eksperiment može biti samo početak vašeg istraživanja o vulkanima!