Koje je radno vrijeme Baby Center trgovina u Hrvatskoj?
Koji su telefonski brojevi Baby Center trgovina u Hrvatskoj?
Gdje i kako mogu zamijeniti proizvod koji je kupljen u trgovini Baby Center u Hrvatskoj?
Gdje i kome mogu uputiti reklamaciju?
Potreban mi je servis kolica, odnosno autosjedalice. Kome se mogu obratiti za informacije?
Koji su načini plaćanja omogućeni u trgovinama Baby Center u Hrvatskoj?
Je li moguće obročno plaćanje?
Možete li mi prije kupovine prirediti predračun?
Kako ću izvršiti uplatu predračuna?
Postoji li mogućnost dostave robe kupljene u prodavaonicama Baby Centra?
Imam poteškoća pri učlanjenju u klub Baby Center Hrvatska preko web obrasca. Kome se mogu obratiti za pomoć?
Koliko traju različite akcijske ponude?
Gdje i kako se mogu učlaniti u klub Baby Center Hrvatska? Koji su uvjeti za učlanjenje i koje mi prednosti članstvo donosi?
Imam novo prezime, adresu, e-mail, telefonski broj... Kome mogu javiti promjene svojih podataka?
Kome mogu uputiti prigovor na kvalitetu usluge?
Svaka Baby Center trgovina u Hrvatskoj radi prema svom radnom vremenu. Sve informacije o radnom vremenu trgovina možete vidjeti ovdje.
Telefonske brojeve Baby Center trgovina možete vidjeti ovdje.
Proizvode možete zamijeniti u bilo kojoj trgovini Baby Center u Hrvatskoj u roku od 8 dana od dana kupnje. Članovi kluba imaju dodatnu pogodnost - rok za zamjenu je 30 dana. Datum kupnje prikazan je na računu koji trebate zajedno s nekorištenim i neoštećenim proizvodom u originalnoj ambalaži donijeti na blagajnu.
Reklamaciju proizvoda možete uz račun podnijeti u bilo kojoj trgovini Baby Center u Hrvatskoj, obavezno je priložiti račun, a za opremu i jamstveni list. Ako se na jamstvenom listu nalazi adresa servisa - možete se s proizvodom obratiti direktno u ovlašteni servis. Kupci Baby Center internet trgovine na raspolaganju imaju i dodatne mogućnosti. Više o reklamaciji proizvoda kupljenih u internet trgovini možete pročitati ovdje.
Za informacije se možete obratiti u bilo kojoj trgovini Baby Center u Hrvatskoj. U trgovini će prodajno osoblje učiniti sve što je potrebno da vaš proizvod bude predan na servis. Proizvod možete predati u bilo kojoj trgovini Baby Center u Hrvatskoj bez obzira na to u kojoj ste našoj trgovini kupili proizvod. Ako se na jamstvenom listu nalazi adresa servisa - možete se s proizvodom obratiti direktno u ovlašteni servis.
Moguće je platiti gotovinom i različitim kreditnim i debitnim karticama: Diners Club, Maestro, MasterCard, Visa i Visa Electron (Erste & Steiermärkische banka, Privredna banka Zagreb, OTP banka i Zagrebačka banka).
Obročno plaćanje moguće je karticama:
Pri tom se model otplate odabire prema sljedećoj tabeli:
Broj obroka |
Minimalni iznos računa |
|
---|---|---|
3 obroka | 500,00 kn | |
6 obroka | 1.000,00 kn | |
9 obroka | 1.500,00 kn | |
12 obroka | 2.000,00 kn |
U Baby Center internet trgovini vrijede nešto drugačiji uvjeti. Više o načinima plaćanja u internet trgovini možete pročitati ovdje.
Ukoliko želite, možemo vam prije kupovine prirediti informativni predračun.
Prilikom predaje narudžbe, na svoju ćete adresu e-pošte primiti poruku Baby Centra o uspješno predanoj narudžbi. U toj će poruci biti napisan i broj transakcijskog računa na koji možete uplatiti iznos narudžbe preko predračuna. U slučaju da vam se u poruci ne prikaže broj transakcijskog predračuna, molimo da kliknete na »Prikaži slike« na vrhu poruke.
Da, za sve proizvode kupljene u prodavaonicama Baby Centra u Hrvatskoj možete zatražiti dostavu na željenu adresu. Proizvode dostavljamo isključivo na području Republike Hrvatske.
Cijena dostave ovisi o vrijednosti kupljene robe. Za iznose računa kipnje do 500,00 kn cijena dostave je 30,00 kn, a za iznose računa kupnje veće od 500,00 kn dostava se ne naplaćuje.
Iznos računa | Cijena dostave |
---|---|
do 500,00 kn | 30,00 kn |
veći od 500,00 kn | dostava se ne naplaćuje |
Više o dostavi proizvoda kupljenih u internet trgovini možete pročitati ovdje.
Za pomoć u pri učlanjenju u klub Baby Center Hrvatska možete se obratiti na besplatan info telefon 0800 913 013 (radno vrijeme 9-16h).
Sve informacije u vezi s aktualnim akcijskim ponudama možete pronaći na www.babycenter.hr gdje je uz sadržaj akcije uvijek objavljeno i vrijeme trajanja pojedine akcijske ponude.
U klub Baby Center možete se učlaniti preko web obrasca ili potražite pristupnu izjavu u jednoj od Baby Center trgovina u Hrvatskoj, ispunite je i predajte na blagajni gdje ćete dobiti klupsku karticu, s kojom možete već pri prvoj kupnji koristiti klupske pogodnosti.
Članovi koji se u klub učlane preko web obrasca na upisanu adresu e-pošte primiti će dokument s privremenim brojem klupske kartice. Za preuzimanje kompleta klupskih kartica taj dokument potrebno je ispisati i donijeti u bilo koju trgovinu Baby Center u Hrvatskoj. Članovi koji su se u klub Baby Center učlanili putem interneta sve pogodnosti kluba u našoj internet trgovini mogu i bez kartica koristiti odmah.
Članstvo u klubu je besplatno, bezuvjetno, vrijedi do pisanog prekida i namijenjeno je fizičkim osobama. Više o klupskim pogodnostima i učlanjenju možete pročitati ovdje.
Za bilo koju promjenu osobnih podataka ispunite Obrazac za promjenu podataka, koji možete dobiti u trgovinama Baby Center u Hrvatskoj ili ga ispisati s naše web stranice (kliknite ovdje), i predajte ga u jednoj od Baby Center trgovina u Hrvatskoj. Zahtjev za promjenu podataka možete poslati i e-mailom na adresu klub@babycenter.hr.
Prigovor na kvalitetu naših usluga može se dostaviti telefaksom na broj 01 5630-104, elektronskom poštom na adresu prigovori@babycenter.hr ili u pisanom obliku na adresu:
Baby Center d.o.o.
Jankomir 33
10000 Zagreb
Odgovor na prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.