Baby Center internet trgovina
Izberite poslovalnico za prevzem
0

Koje je radno vrijeme Baby Center trgovina u Hrvatskoj?
Svaka Baby Center trgovina u Hrvatskoj radi prema svom radnom vremenu. Sve informacije o radnom vremenu trgovina možete vidjeti ovdje.

Koji su telefonski brojevi Baby Center trgovina u Hrvatskoj?
Telefonske brojeve Baby Center trgovina možete vidjeti ovdje.

Gdje i kako mogu zamijeniti proizvod koji je kupljen u trgovini Baby Center u Hrvatskoj?
Proizvode možete zamijeniti u bilo kojoj trgovini Baby Center u Hrvatskoj u roku od 8 dana od dana kupnje. Članovi kluba imaju dodatnu pogodnost - rok za zamjenu je 30 dana. Datum kupnje prikazan je na računu koji trebate zajedno s nekorištenim i neoštećenim proizvodom u originalnoj ambalaži donijeti na blagajnu.

Gdje i kome mogu uputiti reklamaciju?
Reklamaciju proizvoda možete uz račun podnijeti u bilo kojoj trgovini Baby Center u Hrvatskoj, obavezno je priložiti račun, a za opremu i jamstveni list. Ako se na jamstvenom listu nalazi adresa servisa - možete se s proizvodom obratiti direktno u ovlašteni servis. Kupci Baby Center internet trgovine na raspolaganju imaju i dodatne mogućnosti. Više o reklamaciji proizvoda kupljenih u internet trgovini možete pročitati ovdje.

Potreban mi je servis kolica, odnosno autosjedalice. Kome se mogu obratiti za informacije?
Za informacije se možete obratiti u bilo kojoj trgovini Baby Center u Hrvatskoj. U trgovini će prodajno osoblje učiniti sve što je potrebno da vaš proizvod bude predan na servis. Proizvod možete predati u bilo kojoj trgovini Baby Center u Hrvatskoj bez obzira na to u kojoj ste našoj trgovini kupili proizvod. Ako se na jamstvenom listu nalazi adresa servisa - možete se s proizvodom obratiti direktno u ovlašteni servis. Za dodatna pitanja vezano uz servis možete nas kontaktirati i putem ovog obrasca.

Koji su načini plaćanja omogućeni u trgovinama Baby Center u Hrvatskoj?
Moguće je platiti gotovinom i različitim kreditnim i debitnim karticama: Diners Club, Maestro, MasterCard, Visa i Visa Electron (Erste & Steiermärkische banka, Privredna banka Zagreb, OTP banka i Zagrebačka banka).

Je li moguće obročno plaćanje?
Obročno plaćanje moguće je karticama:
  • Diners Club (Erste & Steiermärkische banka) od 2 do 12 obroka,
  • Maestro, MasterCard, Visa i Visa Electron (Erste & Steiermärkische banka, Privredna banka Zagreb, OTP banka i Zagrebačka banka) na 3, 6, 9 ili 12 obroka.
  • Visa Premium do maksimalno 6 obroka.
Pri tom se model otplate odabire prema sljedećoj tabeli:
​​​​​​​
Broj obroka / Minimalni iznos računa
  • 3 obroka / 500,00 kn
  • 6 obroka / 1.000,00 kn
  • 9 obroka / 1.500,00 kn
  • 12 obroka / 2.000,00 kn
    ​​​​​​​
U Baby Center internet trgovini vrijede nešto drugačiji uvjeti. Više o načinima plaćanja u internet trgovini možete pročitati ovdje .

Možete li mi prije kupovine prirediti predračun?
Ukoliko želite, možemo vam prije kupovine prirediti informativni predračun.

Kako ću izvršiti uplatu predračuna?
Prilikom predaje narudžbe, na svoju ćete adresu e-pošte primiti poruku Baby Centra o uspješno predanoj narudžbi. U toj će poruci biti napisan i broj transakcijskog računa na koji možete uplatiti iznos narudžbe preko predračuna. U slučaju da vam se u poruci ne prikaže broj transakcijskog predračuna, molimo da kliknete na »Prikaži slike« na vrhu poruke.

Postoji li mogućnost dostave robe kupljene u prodavaonicama Baby Centra?
Da, za sve proizvode kupljene u prodavaonicama Baby Centra u Hrvatskoj možete zatražiti dostavu na željenu adresu. Proizvode dostavljamo isključivo na području Republike Hrvatske.

Cijena dostave ovisi o vrijednosti kupljene robe. Za iznose računa kupnje do 500,00 kn cijena dostave je 30,00 kn, a za iznose računa kupnje veće od 500,00 kn dostava se ne naplaćuje.
​​​​​​​
Iznos računa / Cijena dostave
  • do 500 kn / 30,00 kn
  • veći od 500 kn / dostava se ne naplaćuje

Više o dostavi proizvoda kupljenih u internet trgovini možete pročitati ovdje.

Imam poteškoća pri učlanjenju u klub Baby Center Hrvatska preko web obrasca. Kome se mogu obratiti za pomoć?
Za pomoć u pri učlanjenju u klub Baby Center Hrvatska možete se obratiti na besplatan info telefon 0800 913 013 (radno vrijeme 9-16h).

Koliko traju različite akcijske ponude?
Sve informacije u vezi s aktualnim akcijskim ponudama možete pronaći na www.babycenter.hr gdje je uz sadržaj akcije uvijek objavljeno i vrijeme trajanja pojedine akcijske ponude.

Gdje i kako se mogu učlaniti u klub Baby Center Hrvatska? Koji su uvjeti za učlanjenje i koje mi prednosti članstvo donosi?
U klub Baby Center možete se učlaniti preko web obrasca ili u trgovini; po učlanjenju već pri prvoj kupnji možete koristiti klupske pogodnosti.

Članstvo u klubu je besplatno, bezuvjetno, vrijedi do pisanog prekida i namijenjeno je fizičkim osobama. 

Imam novo prezime, adresu, e-mail, telefonski broj... Kome mogu javiti promjene svojih podataka?
Za bilo koju promjenu osobnih podataka ispunite Obrazac za promjenu podataka, koji možete dobiti u trgovinama Baby Center u Hrvatskoj ili ga ispisati s naše web stranice (kliknite ovdje), i predajte ga u jednoj od Baby Center trgovina u Hrvatskoj. 

Kome mogu uputiti prigovor na kvalitetu usluge?
Prigovor na kvalitetu naših usluga može se dostaviti telefaksom na broj 01 5630-104, elektronskom poštom na adresu prigovori@babycenter.hr ili u pisanom obliku na adresu:

AKIDS HR d.o.o.
Jankomir 33
10000 Zagreb

Odgovor na prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.